Dan efter allt

Nu var julen 06 avklarad. Det gick snabbt, men inte snabbare än vanligt antar jag.
Fick en hel del mysigt krimskrams som kommer att behövas, jag gillar ackordboken väldigt mycket!

Igår var vi i Finspång på middag. Jag mådda inget vidare och jag glömde mitt nässpray hemma så jag kunde knappt andas. Men när vi kom hem blev jag fri!

Inatt drömde jag den allra märkligaste dröm jag drömt, nej det var det antagligen inte men den var fruktansvärt skum.   Vi skulle till USA med klassen! Men vilken stad vi var i blev aldrig klargjort. Men hela grejen, det var så svenskt i denna amerkianska stad. Vi skulle träffa en känd person där också. Inte vem som helst utan Adam Brody av någon helsjuk anledning. Han hade en fru helt plötsligt med en blå dunjacka. Han var inte speciellt snygg men han var rolig att prata med. Sen när vi skulle sova i våra rum så var det hela som en cup av något slag. Också helt konstigt men mina drömmar är aldrig riktigt hundra. Sen var det några klassmedlemmar som jag aldrig sett förr som helt plötsligt gick i samma klass. Sen skulle vi rida också. Vi blev indelade i 4 grupper. En tropisk var det. Fråga mig inte! Sen red vi iväg. Jag ogillar hästar! Men sen skulle vi gå och shoppa lite. På ett hm som var ytterst svenskt. Fast först åt vi på en restaurang där jag fick den största ostkaka jag någonsin skådat! Ingen ville hjälpa mig med att äta upp den dessutom. Jag satt brevid Brody! En av tanterna som jobbade där var en som jobbar i maten på min skola! Haha! Åter till shoppingen. Det var så svenskt och kassörskan pratade för fan svenska, men vi var i USA! Katarina köpte någonting men jag vet inte vad. Sen helt plötsligt så var Alekzandra, Sarah och Hanna där också. Sen var vi på någon handbolls-avslutning för något lag. Jag skulle träffa Sarah och Hanna där. Syfte = oklart. När jag vaknade var jag nästan tvungen att nypa mig själv. Japp, kul var det vill jag minnas.

Idag ska jag och mamma gå på bio. Mysigt. Sen ska jag sova hos Andreas. Lite mysigare!

Tack för mig! (säg det med värmlandsdialekt så låter det riktigt kul)
Kommentarer
K-rina:

För det första: Min nässpray heter det och för det andra: det är ofta jag köper saker som folk inte vet vad det är :)

2006-12-27 @ 20:56:56

URL: http://koolakattis.blogg.se
koolakattis:

"Katarina köpte någonting men jag vet inte vad. Sen helt plötsligt så var Alekzandra, Sarah och Hanna där också. "

HAHA DET VAR DET ENDA JAG LÄSTE! Och jag ba "vaa? när hände det här?" men hey, det var ju bara en av dina drömmar :)

2007-11-09 @ 21:33:49

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0