Emelies sjätte inlägg

Jag erkänner, det blev inget inlägg igår men det berodde på att jag gjorde annat. Satt inte vid datorn. Skönt faktiskt. För tillfället sitter jag i skolans bibliotek och väntar på att ha idrott. Om en timma ungefär. Av någon anledning är inte våran matte lärare här. Inte igår heller. Segt...

Nu undrar du hur fan det går med gitarrspelandet och jag kan meddela att det går utmärkt, hatar F bara men jag kan det nu. Mina fingrar är nog inte för små egentligen. Dom har nog bara lite svårt att dra samma strå.

Katarina sitter bakom mig vid en annan dator. Kul. Hon luktar på mig hela tiden. Weird. Nåja, imorgon har vi muntlig redovisning i svenska, vi ska prata om kroppsspråket. Men vi har inte haft någon tid på oss i prncip. Lite dumt. Men det får gå som det går. Jag kommer nog ha kuL i alla fall. Om jag känner mig själv rätt.

Den som har läst inlägget innan bör läsa detta också, med tanke på att jag skrev fel på den sista raden. Du kommer nog att förstå. Tack Katarina!
Kommentarer
K-rina:

Förlåt! Trevligt med ku*en imorgon!

2006-12-06 @ 09:33:33

URL: http://koolakattis.blogg.se
Gabriella:

KUK emelie :D det är de ända du tänker på..

2006-12-06 @ 09:40:12

URL: http://gabs.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0