Emelies sjunde inlägg

Idag torsdag tänkte jag skriva men det är ju faktiskt onsdag idag. Kul dag, faktiskt, väldigt kul haha! På flera olika sätt, K-rina har en flörtis och jag och Gabban måste skämma ut henne! Det lever vi för just nu, jag i alla fall haha! Nej men oj vad jag ska prata om kroppsspråket imorgon och jag kommer knappt ihåg någonting. Dessutom så har jag ont i armarna. Ingen träning imorgon, skönt! Riktigt skönt! Jag orkar inte, jag tror att jag ska sluta. Både Katarina och Gabriella vet att jag spelar innebandy och eftersom det bara är dom som läser det här så behöver jag ju inte säga att jag spelar innebandy fast om du är någon annan så vet du det nu. Som en liten bonus alltså. Nej nu orkar jag inte sitta här mer. Det är så jävla tråkigt egentligen, teknik för inte med sig någonting bra. Förutom att det går lite snabbare att göra vissa saker men vad fan, människorna som levde förr hade ju tid. Varför kan inte vi ha det? Äsch go fuck yourself!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0