Emelies tredje inlägg

Okej, idag är det fredag. Skönt! Helt underbart skönt faktiskt, jag trodde aldrig att denna vecka skulle ta slut. Första December också, utan snö. Det är verkligen mörkt och grått ute. Skit tråkigt. Idag hade jag tyska prov och det gick kanon bra. Meistens haha! Nu Katarina så känns det lite löjligt här också. Men det var ännu löjligare förrut. Men det orkar jag verkligen inte gå in på just nu, fast igår moha. En av de bisarra sakerna som skedde var så otroligt bisarr. Japp, fredag kväll alltså. Åh vad skönt, jag ska bara sitta hemma och mysa framför tvn. Imorgon ska jag till Andreas och sova. Mysigt! Men nu ligger det faktiskt en godbit i på kakfatet och bara väntar på att bli uppäten, fast nu började en bra låt så jag vill inte gå riktigt än. Charlie heter låten, med Red Hot Chili Peppers. Jag ska gå och se dom på måndag om en vecka. Mit Andrews. Härligt! Musik dör man inte av. Vem vet jag kanske vinner och då slipper jag lägga ut pengar. Inte för att det hade varit i onödan men i alla fall. Garwwwawe nu orkar jag inte skriva mera, eller jag har inget mer att säga till bloggen. Kul.
Kommentarer
K-rina:

Saker kan kännas löjligt men det går över. Ich promise! Se bara på min blogg (a)

2006-12-02 @ 00:25:39

URL: http://koolakattis.blogg.se
Gabriella:

Cooool du är emelie som har en blogg c",)

2006-12-04 @ 17:37:27

URL: http://gabs.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0