Hej

På allmän begäran.
Har ingen aning om hur länge detta kommer hålla. Jag menar, jag har ju lagt av med detta för läääänge sedan. Tack gode "gud" för det.
Enda bloggen jag följer är Katarinas, hon är söt. Dessutom måste jag försäkra mig om att hon inte hänger ut mig som diverse oanständiga saker.

Det enda jag minns från mitt bloggande var att jag använde titeln på låten jag lyssnade på just i ögonblicket jag skrev, som överskrift. Nu skulle det i så fall ha blivit Some might say men palla.

Jag är nöjd. Jag är så jäääävla nöjd. Fast ibland blir jag mindre nöjd. Men då finns det olika saker man kan göra. Jag brukar äta glass. Därav magen. Jag är alltså inte gravid. Vilket jag fan började tro här för några dagar sedan men icke sa nicke. Gjorde han inte alls.

HANNINTE
Kommentarer
Katarina:

ALLTSÅ VILL DU ATT JAG SKA DÖ I FÖRTID?! :D

2007-08-27 @ 21:43:56

URL: http://koolakattis.blogg.se
Emelie!:

Nej vadårå?

2007-08-27 @ 21:57:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0