Dan EFTER

Inte för att det är juldagen idag.

Ännu en jul avverkad, min sjuttonde. Inget märkvärdigt egentligen, det vanliga liksom. Fick ovanligt och oväntat många klappar iår, julklappar alltså, inte klappar på huvudet eller någon annanstans. Det hade jag kanske fått om jag verkligen hade bett om det. Men man vill ju inte verka påstridig. Eftersom jag inte känner att jag har något direkt intressant att komma med idag kan jag ju skriva ungefär vad jag fick. I julklapp alltså.

3 par strumpor
2 par trosor
1 par mjukisar
1 skiva
1 bok om Beatles, oerhört trevlig
5 böcker om annat (jag som aldrig läser böcker.. nu har jag malt en och en halv på två dagar.)
1 nagellack
1 nyckelring (jag har småsystrar)
1 paket med bodylotion och tvål, jag är bergis ofräsch
4 presentkort, summan av kardemumman landar väl på ungefär 2000 swedish kronors. Very thankfull
1 rocklexikon
2 blåck
1 foundation
1 ögonskugge-set
1 par new hearlurs

Det var alles jag kom på nu så här på kvällskvisten. Very najs fågelbajs.
Kommentarer
koolakattis:

Härligt att du fick dina blåååk du tjatade om!

2007-12-27 @ 23:37:03

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0