Dan före dan före dan före dan före dan före dan

Vet inte riktigt hur många dan före danare det är idag, spela roll..

Idag har jag hunnit med att inhandla alla mina julklappar, med Simona, wiho. Det var mys, vi var duktiga som var inne i den stora staden före klockan 10. Det tjänade vi på. Det kändes nämligen jättebra när vi gick mot tåget och samtidigt mot en ström av människor som skulle in och göra det vi redan gjort! Yeah. Alla julklappar handlade, dessutom unnade jag mig en klänning och ett par skor. Jag fick lön idag också. Nice bigtime.

Nu ska jag bara invänta tecken på liv från Malin och Simona, sen ska jag bege mig till Simona och umgås med henne och Malin. Vi eller jag i alla fall, ska slå in julklappar och komma på finurliga rim till dessa, jag har ett på g här borta. Sen ska vi lyssna på musik, äta och dricka. FETT BRA!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0