Ojdå

"Vi börjar om typ elva minuter"
Det var det första jag fick höra när jag skulle logga in på bloggen, av Katarina självklart.
Jag har inte suttit vid en dator på år och dar. Har jobbat varje eftermiddag sedan en vecka tillbaka, i helgen vet jag faktiskt inte varför jag inte kunde sätta mig ner.. jo juste, jag har JULSTÖKAT, julpökat haha, kul det var. Tyckte inte alla runt omkring. Men i alla fall, idag ska jag jobba igen, jag extraknäcker på min mosters jobb, Setterwalls Advokatbyra, mmm, klingar okej liksom. Lite väl överdrivet "fint" men skitsamma, pengar är alltid pengar.
Auf Wiedersehen
Kommentarer
koolakattis:

Knäppt jöh

2007-12-18 @ 14:46:53

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0