Onsdag, going on torsdag

Intressant, det där med olika länders namn på dagar. Kanske inte så jätteintressant.

Onsdag idag alltså, Oooooonsdag. Mmm. Fick tillbaka Nationella proven i Engelska. Det gick, jaa.. det gick väl okej. Blev väldigt irriterad att mitt snack var tvunget att vara så förbannat uselt att det Vg:t sänkte ner skiten till ett gemensamt Vg. På writing och listening+reading hade jag nämligen scorat Mvg. Hoppas att Lennart tar sitt förnuft till fånga och ger mig mitt väl?förtjänta betyg.

Nog om skola, under dom resterande dagarna fram till lovet ska jag jobba, hos Bittan. Utmärkt, heelt utmärkt. Jag har nämligen inga pengar kvar.. alls! Börjar på tisdag efter skolan och kör sen alla dagar, fortfarande efter skolan.. men jag hinner nog få ihop ett smaskigt antal timmar. Hoppas jag.

På måndag ska jag se Bruce Springsteen. Det blir nog trevligt, och bra.

Idag hämtade vi ut biljetterna till Kent, i Halmstad och Örebro. Nästa år går konserterna av stapeln. Väldigt se-fram-emot-värt.

Nu är det natt.
Kommentarer
koolakattis:

Nej, det är morgon nu

2007-12-06 @ 07:01:52

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0