Waste of time

Nej men det känns lite så, det här med Matematik. Varför varför varför?!
Det värsta är att jag verkligen skulle ha lätt för skiten om jag bara ansträngde mig. Det tror jag att jag gör, samtidigt som jag vet att jag inte gör det. Bluh. Nu är det så att det är Matte-prov imorgon. På allt vi gjort under hela terminen. Känns inte så upphetsande. Jag satte mig framför tvn med min godispåse och mattehäftet och startade dvdn man fick med i läroboken. Jag fattade nog allt, egentligen. Bara det att jag somnade några gånger och inte kände för att titta eller lyssna på skiten. Men Katarina, jag kunde se kapitlet om Polynom.

Klockan 24:00 imorgon ska dessutom filmanalysen vara inskickad till Lennart. Filmen var bra, Mississippi Burning, men jag känner inte att jag är så peppad inför att skriva en utförlig analys kring den. Nejnejnej.
Kommentarer
koolakattis:

Jag fick igång polynomgrejen också till slut.

2007-12-06 @ 18:44:53

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0