Beatles - With a little help from my friends

Okej, vaknade... gick upp och käkade frukost, borstade tänderna osv. Innan allt så hade jag tagit två Ipren(MENSVÄRK). I hopp om att de skulle börja värka innan jag gick till bussen. Men när jag skulle ner i duschen var den kvar och jag började misströsta men jag duschade och tog på mig kläderna. Men sen.. sen insåg jag att det gjorde för ont. Ondare än vanligt faktiskt. Eller jag menar.. det var länge sedan jag hade så ont som idag. Så jag beslöt att inte gå till skolan och det gjorde jag rätt i med facit i handen. Jag gick och la mig och försökte sova. Det fungerade inte till en början men sen så, sen slappnade hela kroppen av och jag somnade. Sov till klockan ett ungefär. Nu har jag bakat sockerkaka. Men jag kan inte äta något, jag har för ont i magen. Men nu har jag tagit två Ipren igen och hoppas att de ska ge resultat den här gången!

Imorgon har vi uppsatsskrivning i svenska. I tre timmar.. kul!

Johnossi - Family values

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0