Beck - Loser

Nu sitter jag här, laddar ner musik. Jag är en dålig människa jag vet men jag kan inte låta bli. Som Andreas sa: "Man kan inte sluta när man har börjat." Helt sant. Imorgon är det friluftsdag och jag, Katarina och Simona ska CURLA. Haha det har jag aldrig gjort. Jag tycker att det låter lite halt. Men jag har aldrig curlat förut och lär aldrig göra det igen så vad fan!

Igår fick jag en ny mp3, så himla efterlängtad. Jag tror att den har fått ett riktigt värdigt välkomnande utav mig. Hoppas att den håller efter att jag slängde den i golvet haha skulle inte tro det. Fy fan det där var riktigt tråkigt. *Slår mig själv på fingrarna*
Kommentarer
Anonym:

DET BLIR LA KUL!

2007-02-08 @ 16:45:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0