Jag orkar inte starta winamp

Okej, söndag.. Söndagar är de dagar jag hatar mest av alla sju! De är så jävla tråkiga. Oftast i alla fall men självklart med några få undantag. Men jag har varit så himla trött hela dagen. Kanske för att jag och Krina pratade till sent in på morgonen, kanske tidigt in på morgonen men whatever! Jag har varit trött i alla fall. ÄR trött! Har spelat innebandy idag. Vi förlorade och jag har ont i kroppen, men det har nog några av de vi mötte också ha ha! Jag skulle vilja spela fotboll igen! Slänga sig på en blöt gräsmatta och göra allt surt för motståndarna. Härligt! Nej nu ska jag nog göra något annat.. eller inte. Jag känner inte för att göra något! Jag är så himla trött! BLÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄ!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0