John Frusciante - Ants

Okej, jag gillar verkligen Beck. Så kul musik!
 
Idag är det tisdag. Jag och min grupp skulle ha haft en geografi redovisning men Anna(lärare) hade glömt vårat band som vi ska använda. Vi har alltså filmat in lite. Spejsat! Men det blev som sagt inget av det idag. Blir på torsdag istället. På fredag har vi friluftsdag. Det ser ut som att jag och Katarina får tillökning, Simona ska nog hänga på vårat gäng i Curlinghallen. Skoj! Curling liksom haha, lite stelt men vafan det kan ju i värsta fall bli tråkigt men det är inte hela världen, då vet man ju det till nästa gång så slipper man göra en tabbe igen. Jepp. Johnossi - Glory days to come. Jag ska på en Bob Dylan konsert i slutet av Mars. Dagen före min födelsedag för att vara lite exakt. Den 28/3 ska jag alltså på konsert. Då kanske alla kan komma ihåg att säga GRATTIS! till mig dagen efter. Alltså den 29/3.  Bra. Då skriver jag upp det i protokollet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0