The Stone Roses - I am the ressurection

Jag kände att jag orkade starta winamp idag. Men jag känner däremot inte för att skriva i bloggen. Vet inte varför. Jag är bara så himla trött i huvudet. Jag ska verkligen försöka gå och lägga mig hyffsat tidigt idag. Det skulle vara så himla skönt att vakna imorgonbitti utan att var så där vråååååål trött! Som jag alltid är. Jag längtar till sportlovet. Jag har verkligen ingenting planerat och det känns så himla bra. Hoppas att jag kan träffa Alekzandra någon dag bara! Vi kanske inte kan gunga men vi kan "gunga"!

Nu ska jag sortera min musik tänkte jag. Ojoj det kommer ta sin lilla tid. Eller stora tid. Men kan tiden vara stor? Tveksamt va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0