U2 - Pride (in the name of love)

Svar till Katarinas kommentar: Jag försöker så gott det går!

U2 - With or without you. Idag är det helt plötsligt onsdag. Loven går så oerhört fort. Imorgon ska jag faktiskt inte till tandläkaren. Jag bad mamma ringa och säga att jag är "sjuk". Duktigt Emelie! Nu loosade jag karma. Hard! Tur att jag inte tror på sådana saker. Kan alla här inne säga förpuffning? Jag kan. Andreas har varit hos mig sen igår. Fast han har åkt hem nu. Han uppskattar inte min mammas mat. Eller jo det gör han säker, jag tar tillbaka det jag sa.

På måndag börjar skolan igen. Kan det inte ske någon slags jävla förändring? Det är så jävla enformigt och enfärgat, eller nej det är det ju faktiskt inte om man ska vara helt ärlig. Nu var jag dum igen. Jag är en elak parasit. Men vet ni? På något sjukt vänster så trivs jag med det. Att vara parasit alltså. Men ibland bör jag väl erkänna att jag blir rätt trött på mig själv också. Fast det händer nästan bara när jag märker att någon annan verkligen har blivit störd, irriterad, ledsen pga. något jag sagt eller gjort.
U2 - New year's day. Jag försöker att göra dessa tillfällen väldigt få. U2 är by the way väldigt bra, alltså rikgit jävla bra!!

Jag har inte köpt någon Oasis skiva ännu. Jag vet ju inte vilken jag vill ha, eller jag vill ju ha alla men jag vet inte vilken jag ska börja med. Kanske ska börja med den första rent av.. hmm. Jag har heller inte köpt "There and then". Den fanns inte på Åhléns där jag har presentkort så jag får nog köpa den via internet, dvs. Ginza eller cdon.


Hej från mig!
Kommentarer
Katarina:

FÖRPUFFN... Nej jag kan inte säga det där som du undrade över. Lär mig!

2007-02-28 @ 17:57:13

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0