Coldplay - Beautiful world

Okej, jag sitter här. Lite för tidigt kanske men jag gick hem från skolan idag. Jag mår inte bra. Jag känner mig febrig och trött. Ska kolla tempen. Strax tillbaka.

Okej jag hade 37,3 i det högra örat och 37,4 i det vänstra och om vi säger att jag har kring 37 grader i normaltemp så ligger jag väl 0,1-2 grader för högt men det är ingen feber att tala om. Skönt kanske. Jag vet inte, jag vill ju inte vara sjuk men jag vill inte göra någonting. Jag är i en svacka typ. Nu de senaste dagarna har jag bara skrivit om hur jävla dåligt jag mår så nu ska jag tala om här att jag mår jätte bra. Man får ju faktiskt ljuga lite ibland. Ibland ibland ibland. Jag ljuder ändå nästan aldrig och gör jag det, de få gånger jag för det så är det alltid vita lögner! Det är jätte bra. Jag är ingen syndare. Jag är så trött på religioner nu så att jag skulle vilja korsfästa hela världen. Som John Lennon blev. Eller han trodde att han skulle bli. I "The ballad of John and Yoko". Eller det kanske var "Yoko and John", minns inte. Men det spelar ingen större roll egentligen. Det dör inte ytterligare ett barn någonstans för att jag inte vet just nu. Nu ringde det i telefonen här hemma, jag är ensam och jag svarade inte. Emelie! Varför svarade du inte? Det kanske var någon viktig om något viktigt. Men skitsamma, usch nu blev jag sådär störd på att jag inte vet. Jävla skit! JAG FÅR SVÄRA! Okej, den ringde nog igen, eller det var Wilma, Fridas kompis. Haha stackars tjej. Men jaaja. Nu ska jag berätta lite om att jag hade prov i Samhällsekonomi idag tisdag. Det var spännande och jobbigt. Jag fick skrivkramp! Tror jag, eller jag menar, det kändes så i alla fall. Nu funderar jag på att gå och sova. Det skulle vara så himla skönt. Jag börjar gå mot sängen nu. Hejdå. Ska bara göra texten fet.
 
Jag har börjat lyssna på Sexy Sadie nu isället, rubriken är historia.

Fett!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0