Let down

Okej, idag är det måndag och jag kom hem för ett tag sedan, BORDE VERKLIGEN PLUGGA! Varför gör jag inte det då? Jo, det svaret är mycket enkelt. Jag orkar inte. Otroligt smart, verkligen jätte smart. Jag är inte speciellt duktig. Men i alla fall. Måndag. Skönt att helgen är över i alla fall. Jag trodde att jag skulle gå åt där ett tag men jag klarade mig helskinnad. Men jag har ännu inte berättat för mina föräldrar vad som har hänt. Jag tänkte försöka klämma in det på torsdag istället. Jag ska nämnligen träffa Andreas då. Vi får se hur det går. Bra hoppas jag. Vi är ju kompisar. Han är den bästa så vad fan det kan inte gå dåligt. Eller? Nej jag hoppas att det inte kan gå fel. Men hur ska vi säga hej? Haha ja det löser sig nog. Jag ser fram emot att få träffa honom i alla fall. Jag saknar honom, som kompis tror jag. Men idag har jag tänkt väldigt mycket på honom, pratat dessutom haha. Jobbigt! Men det var kul med Katarina och Elin idag! Hahahaha! Så roliga. På fredag ska jag till Mariestad på begravning. Det känns rätt surt. Jag har lust att skicka ett sms till Andreas men jag tror att jag låter bli, jag vill inte verka för på. Fast jag skulle vilja. Hold your horses liksom haha. Jag har faktiskt haft en bra dag måste jag nog erkänna. Jag menar... vad kan man begära av en måndag. Inte mycket. Under the bridge. Men jag har varit glad och kunnat tänka på andra saker som inte varit dåliga. Oj, jag märker just nu att jag skriver rätt fort. Men eftersom jag tänkte på det nu så måste jag radera jätte många bokstäver eftersom det blir fel när man tänker på hur man gör. Man ska alltså aldrig tänka. Den var bra hahaha! FAN, jag måste plugga. Jag tror att jag ska sätta mig i min säng med antingen U2 i stereon eller något annat i mp3n, som för övrigt inte fungerar, vi får se hur det ska kunna gå. Men då lånar jag nog pappas lurar eftersom jag inte orkar plugga ur och i mina egna. Kärleken väntar. Ja, för mig så får den nog vänta ett bra tag. Andreas vet att jag kommer pussa honom nedanför ögonen fast vi inte är ihop. Han är så varm där. Brinn hjärtat, brinn!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0