Lyssnar inte på någon låt

Just nu så känner jag inte för någonting, absolut ingenting. Jag vill inte alls. Jag förstår inte varför någon straffar mig... på samma gång som så jävla mycket annat händer i mitt jävla liv. Oj vad jag är emo, det är så jävla synd om mig. Jag är den största självömkaren på planeten!

 Den här veckan kan bli avgörande, på något sätt så hoppas jag att den blir det. Så att allt kanske kan redas ut så att alla blir glada(vilket i och för sig inte verkar troligt). Men ja, vi får helt enkelt se hur det blir.
Kommentarer
Katarina:

Om det är det jag anar att det är så vet du att jag hoppas att det löser sig! Okej, jag hoppas även om det inte vore det alltså.

Det blir ju inte bättre av att du lyssnar på Kent

2007-01-13 @ 22:21:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0