New year's day

Jaha.. det känns inte så kul. Den här dagen har inte varit bra, fast lite kul var det i skolan. Det är så sjukt. Jag har liksom kul i skolan men det spelar ingen roll.. Måndag liksom.. som en jävla påminnelse om att fan det är en ny vecka. Jag känner verkligen inte för att lära mig en massa nya saker, speciellt inte i matten. Men imorgon ska jag till tandläkaren som tur är så jag slipper en bit av matten, skönt!  Men det är liksom tandläkaren, ingen höjdare precis. Men det är bara en vanlig undersökning och jag har inte varit där på typ två år och vafan, dom tjänar väl fan pengar på att jag har ont i tänderna så jag ska fan inte ha det.

Idag var det fyra år sedan min mormor dog. Jätte muntert! På fredag om en vecka ska jag till Mariestad på begravning. Grejen är den att det kommer att finnas så mycket folk som har större anledning än jag att gråta. Men jaa jag ska i alla fall dit! 

Som jag sa till Gabban och Kattan, "det skulle vara så jävla skönt att vara full i typ en vecka och vakna upp när allt är bra". LYCKA TILL EMELIE H! LYCKA TILL!

Sunday bloody sunday<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0