Som vatten

Torsdag, Tors dag. Hej Tor! Ja idag har det varit okej. Jag har varit nervös hela dagen av någon okänd anledning och haha Katarina är busted! Fan vad kul... och skönt moha! På flera sätt. Nej ingenting sådant. Jag känner mig så oseriös. På tisdag har vi samhällsekonomiprov och jag är inte beredd på det! Helvete!

Det var ett tag sedan jag lyssnade på Kent. Nu lyssnar jag igen. Gut!

Igår köpte jag två jätte onödiga saker men det var så kul och så billigt. Men helt onödigt, verkligen helt onödigt!!

Det är kallt utanför mig. Vinter kallas det och det är inte Emelie förtjust i när det snart är Februari! Visst det brukar vara vinter nu men det spelar ingen roll, snön var 1 månad för sen så den hade lika gärna kunnat låta bli att komma alls!

Ingenting någonsin.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0