The saints are coming

Ja, ännu en helg att kryssa över.

I fredags gjorde jag verkligen ingenting. Det var så jävla skönt, eller jo, en sak gjorde jag. Jag lyssnade på musik!  Igår så var jag tvungen att gå upp väldigt tidigt, jag och pappa åkte sen till tumba, mamma fick köra. Sen tåg till stan, gick först till pappas jobb. Sen till Ceasar som han heter. Det är nämnligen så att i hans lilla turistfälla kanske jag kan få jobb, vilket jag inte säger nej till i första taget. Bra läga dessutom, bara att gå en liten stund från tåget. Typ en kvart. Sen ligger ju Kladdes alldeles i närheten. Bengans också för den delen! Super nice! Men jag har ju inte fått jobbet ännu. Jag ska slå en signal till en som jobbar där, Åsa, så ska jag vara med henne i några timmar någon lördag och så får vi se vad som händer. Pengar skulle jag i alla fall behöva tjäna. Det finns så många skivor som jag vill ha just nu! Men igår fick jag faktiskt en! U2s senaste. Super! Men sen i alla fall så åkte jag och pappa från stan, på södra så dyker Gabban upp haha! Sen så sätter jag mig på 715 mot Andreas och han kom faktiskt och mötte mig! Det var snällt! Sen var vi hos honom och så skulle vi gå och köpa läsk och mjölk. DET SNÖADE INTE JÄTTE LITE! Men väl hemma så blev vi utfodrade ordentligt vilket var jätte bra. Det var inte igår jag åt så mycket, haha jo de var det ju! Men sen kom mamma och hämtade oss och vi åkte hem till mig för vi skulle sova i mitt hobby-rum. Det var jätte mysigt moha! Idag har vi verkligen inte gjort någon nytta alls haha, vi har ätit glass! Det var ju bra! Imorgon är det måndag igen och jag måste göra min intervju!! MÅSTE! Nu lyssnar jag på en annan låt än vad som står. Men jag tror att ni två eller tre överlever!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0