The sound of silence

Okej, tisdagtisdagtisdag. FIS-DAG! VEM FES?!

Jag har varit i skolan, det var kul, jag vet hur jag ska få mig själv att börja skratta nu. Äntligen.. det är nog de jag lärt mig i skolan idag.. lärorik dag! Jaa vem vet, jag kommer nog i alla fall att få användning av den om alla ska hålla på och dra så jävla torra skämt och jag måste SJÄLV få upp stämningen genom att skratta högt och livligt! Kul!

Orange-brunt flin som blev tagen av stormen och fick en präst i huvudet samtidigt som Sunken gick förbi och skrek E, forsättning följer.
Kommentarer
Katarina:

Vi får hoppas på att du tar med fotografen tomorrow, eller nästa gång alltså :)

2007-01-16 @ 16:23:15

URL: http://koolakattis.blogg.se
Anonym:

Stockholm inför ordningsbetyg
Sen ankomst, skolk och svordomar är vardagsmat för svenska skolungdomar. Därför kommer Stockholm redan i höst att införa skriftliga ordningsomdömen.

Omdömena kommer för äldre elever att synas i betygen, skrev skolborgarrådet Lotta Edholm (fp) tillsammans med Cecilia Brinck (m) och Nina Ekelund (kd) på DN Debatt på onsdagen.

De menar att det för elevernas skulle inte är rimligt att vänta på ett beslut för alla Sveriges skolor.

2007-01-17 @ 07:09:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0