Who feels love?

Haha, idag är det fredag. Så himla skönt. Men jag vet inte hur helgen kommer att bli. Förhoppningsvis bra!

Imorgon ska jag och pappa åka in till stan till någon lite affär på Drottninggatan och kolla lite och så, vi ska inte kolla på något annat än ett jobb till mig! Så himla bra det skulle vara om jag kunde få de. Det handlar om sommarjobb men ett så redigt sådant, bra betalt och så. Dessutom känner pappa ägaren. Det känns som ett litet pluss, som att ha ett ess i skjortärmen ungefär (för er som vet hur det känns, är det inte underbart?).

Jag har blivit lite Oasis-galen. Har inte upptäckt dem tidigare, eller jo lite. Typ wonderwall och några fler. Kul liksom, nej. Men nu så är det så jävla bra musik i mina öron! Jag blir liksom glad och lättad på samma gång, lättnaden vet jag inte var den kommer ifrån, kanske eftersom att det är så Beatles inspirerat att det bör vara bra! Jag vet verkligen inte riktigt vad jag skriver just nu, men jag tror det handlar om att jag inte vet vad jag skriver just nu.

Idag blåste det inte så jätte mycket, inte STORM i alla fall. Jag har FLINat en hel del idag, men det var en som tappade MÖSS-KEPSEN på marken så då fick en FLAX ta upp den, stackars FOTOGRAF. Ja, sen så räddade SCARFACE hela världen från David HASSELHOFF. Jobbigt läge tyckte SUNKEN, han ville liksom vara the one. Sen blev världen ORANGE och ALLA kunde SE igen.
Kommentarer
Katarina:

Ojoj! Jag hoppas det kommer en fortsättning :D

2007-01-19 @ 17:01:36

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0