The Though Alliance - The new school

Well, jag är sjuk. Faktiskt riktigt sjuk. Jag mår verkligen inte bra. Feber och världens jobbigaste hosta. Men jag har kommit fram till att det nog inte är Andreas fel eftersom det inte kan gå så fruktansvärt snabbt. Oasis - D'you know what I mean?. Men jag känner mig inte så jätte dålig just nu men det beror på att jag har tagit alvedon. Jag vaknade med 39,8 graders feber. Jag tror att jag kommer dö. Usch och fy och blä! Det är ju lov, jag skulle dessutom behöva börja med historia-inlämningen men jag orkar verkligen inte. Men det var faktiskt länge sedan jag var såhär sjuk. Det är väl bra det men det är så jävla typiskt mig att bli sjuk på ett lov. Speciellt dessa enveckorslov! Oasis - Rockin chair. Jaja snart kommer mamma och pappa hem. Jag kunde inte följa med till IKEA idag.. så jävla surt! Det var jätte länge sedan jag var där och det är alltid kul tycker jag.
Kommentarer
Anonym:

Du är en skolkare!

2007-03-04 @ 22:16:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0