Afternoon

Yepp, it's thursday and I couldn't be more sick and tired. Inte sjuk i den meningen, jag har ingen feber eller något sådant. Nejnej. Jag är bara så utled på det mesta. Vad tråkigt allt är. Eller inte allt. Nej, det vore dumt att säga så. Men det är väldigt mycket som är väldigt tråkigt. För mycket. Visst, allt har sina fördelar. Men jag hittar för få just för tillfället.

Inte hänga läpp för mycket nu, nej för fan. Mvg på det senaste Engelska provet, is nice.

Imorgon om en vecka är det dessutom dags för det skriftliga nationella provet. Yäk, det är samma dag som Kent. Imorgon börjar jag 8:10...
Morsan ligger fortfarande kvar på Huddinge, men det är inte direkt någon fara med henne. Hon har nog en massa snygga undersköterskor som passar upp henne, manliga undersköterskor alltså.
Kommentarer
koolakattis:

Jag hade kul med dig idag....

2007-11-08 @ 20:41:48

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0