Brandmur

Well, sitter i någon datasal. Det är bara jag och några tjejer från klassen, rätt trevligt faktiskt. Tyst och behagligt.
Snart måste jag verkligen börja fila på mitt arbete här nu. I Historia. Jag blev ganska nöjd med mitt senaste. Med tanke på hur, när och var jag gjorde det så är fick jag ett riktigt bra betyg.

Idag är det tisdag och om bara några dagar är det fredag. Det är lite jobbigt att Malin inte är i skolan utan ligger hemma med någon jävla bula i halsen. Jag, Katarina och Simona har nämligen varit lite kenthysteriska idag, inte riktigt på allvar men liksom på vårat roliga sätt.. - Malin, du vet vad jag menar.

- Ni är ju helt galna i det där bandet.
- Då ska du se dom som är allvarliga.
- Ja, dom gillar ju Kent på riktigt.
Kommentarer
koolakattis:

Mallan kom till oss!

2007-11-13 @ 13:31:22

URL: http://koolakattis.blogg.se
lookoverhere svarar::

kent e braaaa;)

2007-11-13 @ 13:44:43

URL: http://lookoverhere.blogg.se
Malin:

åååhhh!! SÖT DU ÄR, jag har inte kollat din blogg och jag känner mig jättedum, du skriver ju om mig!!! :O PUSS!

2007-11-22 @ 23:36:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0