Don't come around here no more

Skoja.

Det har gått väldigt många dagar nu, nästan en vecka tror jag. Ja, för imorgon är det lunch igen. Haha. Men nu kommer den ju knappast bli rolig eftersom den förra var det och man går ju och tänker på att det alltid kommer vara så på torsdagar, blähä.

Veckan har fan varit bra. Riktig toppklass. Förutom att Simona har varit borta på någon jävla ö, sen har Mallan varit sick också, jävla lirare. Men Kattah och Ehlin är fresha, iofs ser jag inte Ehlin så mycket men hon är ju kul. Ja, riktigt kul.

I måndags när jag satt på bussen på väg hem från Tumba klev min pappa på samma buss i sista sekunden. Han såg inte mig eftersom jag satt ett par rader längre bak och han var inne i musiken han lyssnade på genom sina extremt osynliga lurar. I alla fall, han var så söt. Han frågade om en äldre dam ville sitta istället, det ville hon inte. Då kom jag att tänka på att han verkligen är snäll. Inte bara trevligt utan faktiskt väldigt snäll, ibland är det något dåligt men oftast en väldigt bra egenskap. Min pappa är snäll. Han är även rätt skum. Men det tar han nog inget extra för.

Idag fick Mutter börja jobba igen, efter hennes sjukhusvistelse och sjukskrivning. Skönt för henne. Bad for me since hon skulle laga min väska, fast det vet hon inte om. Jaja.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0