My bad

Shit vad jag är dålig på att skriva blogg. Det är nog något jag har fått från morsan. Hon ligger för din information på Krankenhaus (jag har ingen aning om det är det rätta ordet för tyskans "sjukhus" men det lät ju kul, och lite bra). I alla fall, det är ingen fara med henne. Så vitt jag vet. Hon har bara jävligt ont men det ska farbror doktor ta bort säger han. Brabrabra. Hon måste komma hem och tvätta mina kläder ju.

Jag har så förbannat ont i baken, så ont att jag knappt kan sitta eller gå. Det gör tom ont att ligga rätt uppochner. Men det går nog över snart, hoppas jag.
Kommentarer
koolakattis:

Om jag var bajsnödig, så skulle jag skriva det som en kommentar på det här inlägget.

"Jag har så förbannat ont i baken, så ont att jag knappt kan sitta eller gå. Det gör tom ont att ligga rätt uppochner. Men det går nog över snart, hoppas jag."

2007-11-22 @ 23:15:13

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0