Ameh

Hej kom och hjälp mig.
Sjuk hela veckan, inte dödssjuk kanske men i alla fall. Jag har mått riktigt risigt. Så, jag bestämde mig igår för att jag verkligen inte skulle vara hemma och dega idag. Det är så jävla tråkigt att bara dra omkring, lära sig huset innan- och utantill. Så, jag vaknade imorse. Pigg som en lärka och kände mig fit for fight. Gick ner och duschade. Efter duschen och två trappor senare började jag känna att det kanske inte var en så jävla bra idé att gå till skolan. Men.. nu sitter jag här, I SKOLAN. Då tänker ni självklart, "Varför är hon inte på lektion?" Ja, svaret är väldigt enkelt (måste bara lägga in att det gick förbi en snubbe med kent-tröja. En från turné 19. Kul), vi har ingen Retorik idag. Det är tydligen eget arbete. Det värsta med hela grejen är nog att jag inte kan skylla på någon. Jag var ju inte här i tisdags och jag kan ju inte förvänta mig att någon ska ringa på dörren och säga att det är eget arbete på Retoriken på fredag. Nejdå.

Jag vill jö mysa.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0