Hårda bud

Inget prov i Tyska idag som vi hade hoppats på, eller ja.. vi skulle haft provet i torsdags men läraren var sjuk så vi antog att vi skulle ha det lektionen efter. Men neeeehej, då finns det vissa idioter som väljer att ha provet först på torsdag om en vecka, men vad är problemet? Jag antar att man hade pluggat till i torsdags eftersom vi skulle ha gjort provet då. Idioter.

Inget Samhälls/Historia prov idag heller, men det tar vi imorgon. Sen tänkte jag printa ut en text och lämna in. Kanske blir bra. Jag tror dessutom att jag ska hålla tal imorgon på Retoriken. Om anvsarsfulla föräldrar. Herregud, magsåret börjar ta vid. Tror att det var tur att jag ändrade planerna, väldigt synd men tur trots allt.

Jag har jätteont i min högra fot sen matchen igår. Som vi dessutom förlorade vilket kändes jätteblä. Men men, vi tar dom i returen som det brukar heta. Nu ska jag snart åka med Katarina, lite packning och gitarren till Simona och Malin som väntar med syjunteri. Mys. Sen ska jag sova hos Katarina inatt igen.  Imorgon har jag big sovmorgon till 10.00.  Is nice.

Tjopptjopp.
Kommentarer
Stina:

aaa, jag blev oxå arg på de som ville flytta på provet, vill lixom ha det gjort.

2007-10-08 @ 17:23:34

URL: http://stina90.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0