Heja Berman

Igår var Simona hemma hos mig på eftermiddagen. Vi snackade maskeraaad, lyssnade Keeent, snackade skiiiit och jättemycket annat kul!
Sen hade jag träning, jag har så hemskt jävla ont i benen, alltså i knäna, vaderna fötterna.. överallt!

Idag fredag, var det en tråkig dag i skolan. Men jag träffade ju Malinbrallan vilket jag inte har gjort på några daghar. Att hon klarar sig...
Well, Retorik, Matte och Historia. Sen var det klart. Åkte till Tumba där mamma plockade upp mig för att sedan ta oss båda till Willys, ölkorv, Katarina. Efter handlingen körde jag hem.

I punktSE idag skrev man en artikel om att man tänkte hylla Berman, Ingmar alltså. Berman. Förlåt BerGman. Nej, jag skrev inte fel två gånger i rad. Man hade i rubriken skrivit någon som: "Ny hyllar man Berman". Haha. Förstå vad pinsamt. Jag menar, när han dog utbröt ju någon slags rikssorg. Well done där liksom.
Kommentarer
Sim:

I like sex it's nice. I like you, you'r nice.

2007-10-12 @ 15:02:52
koolakattis:

Jag har ju fortfarande inte kommenterat ser jag.

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLKORV

2007-10-15 @ 09:56:46

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0