Hejåhå

Jaha, iiiiiiiiiiiiida ejde toursdag. Länge leve Kvarteret Skatan.
Jag och Mallanbrallan vill se Mag-snus Betnér. Katarina vill också nu. Ha, ni andra då?

Den här veckan är snart slut och jag tror ingen förstår hur oerhört glad jag är över det.
Det har helt klart varit den mest smärtsamma och jobbiga veckan på väldigt länge. Och det är bara torsdag än så länge.

Igår, onsdag, hade vi prov i matematik B. Haha, jag vet inte vad jag ska säga. Jag har nog egentligen inga kommentarer. Jag känner mig likgiltig. Hejdå vg matte A, hej ig HÖGST g matte B. Sen skiter jag på C-kursen. Jag tänker trotsa. Men verkligen inte för trotsandets skull utan för att jag verkligen hellre läser om något intressant. I mitt fall råkar det bli Europakunskap då. Men jag ska inte ropa hej än. Jag kanske rätt som det är sitter där på en ma-lektion i trean.. usch.

Hursomhelst,idagärdettorsdagochjagskaanvändamellanslagsknappen,jaglovar.

Nej förresten, gårdagen är inte slut. När jag kom hem skulle jag plugga var det tänkt. Jag gjorde det till en viss del men sedan pratade jag i princip bara i telefon. Jävla terror.
Men oj tänkte jag sen, jag har ju inte läst ut boken som vi ska ha prov på imorgon.
Läste till klockan var 1 kanske, kom på att jag måste sova några timmar i rad.
Satte mobilen på halv 5. Vaknade då och ändrade den till 5. Då, mina vänner, då läste jag cirkus 50 sidor och sen var det klart. Hejochhå.

Nu sitter jag i biblioteket och har historia, egentligen. På schemat står idag svenska: bokredovisning, tyska: prov.
Kommentarer
koolakattis:

Sitter man och pratar i telefon hela kvällen så får man skylla sig själv. Känn att jag skänker onda blickar i din nacke just nu!

2007-10-04 @ 08:35:21

URL: http://koolakattis.blogg.se
koolakattis:

Svar: Ja men okej.... Tack för informationen. Från och med ringer jag inte dig något mer. Okej!

2007-10-04 @ 08:48:43

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0