Helhelg

Enormt jobbig vecka med hur mycket plugg som helst. Höll på att kola vippen där ett tag men jag lever. Kul med signering också. Väldigt kul!

Match idag, lördag. Gick väl inte precis bra. På flera sätt. Jag har aldrig drabbats av hjärnskakning förut så jag vet inte om det är det jag har drabbats av. Men visst är jag fortfarande lite snurrig, illamåendet är borta vilket är skönt. Vad som hände vet jag inte riktigt. Det hände i alla fall för tidigt in i matchen.

Till er som misstyckte när jag inte hade skrivit något om Min Värld. Jag står inte emot trycket, jag säger några ord om den för att vara snäll.

Min Värld. B-sida med rätta. Låten är INTE bra. Något riff är ok men det blir inte mer än så. Uschabuscha.
Kommentarer
Andreas:

Vad spelade du för match? :O

2007-10-20 @ 18:10:03

URL: http://www.thebeatlescollector.blogspot.com
Anonym:

Min Värld äger allt

2007-10-23 @ 18:05:57
Emelie:

Din anonyma jävel, det är ju helt upp till dig.

2007-10-24 @ 14:10:37

URL: http://emelieho.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0