I give you the morning

Okej, idag är det tisdag. Igår var det måndag, den värsta måndagen på väldigt länge.
Jag är förvirrad till tusen, har ingen lust till något. Jag har hur mycket som helst som jag skulle behöva göra i skolan. Men, vad gör jag? Jo, jag sätter mig här och lyssnar på musik, alternativt lägger mig på sängen och gör detsamma.
Det är ju så mycket skönare och roligare. Men just nu, ärligt talat, känns inte mycket roligt.

När jag skulle gå upp imorse, tog jag gitarren som var ställd precis bredvid sängen, sen började jag, helt nej, nästan näck, utan intro eller något, att spela första versen. Låten heter Karma Police.
Haha, rösten lät lite kul. Jag hade ju trots allt inte snackat på några timmar. Sen direkt efter det satte jag på mig morgonrocken och gick ner för att svulla i mig frukost.

Det tyckte jag, gott folk, var ett lite kul beteende.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0