Måndag, tisdag

Igår var det måndag, alltså syjuntedags. Mysigt var det. Nervöst också.
Slutate tidigt, hem till hemmet och invänta Simona, Malin och Katarina. Först skulle vi vara hemma hos Katarinas mamma eftersom det var/är ff där. Men sen tyckte Simona att vi skulle vara hemma hos hennes mamma, och ja.. det gick ju kanon!

Katarina kom till mig och jag körde till Simona, sen kom Malin också. Vi började med att dricka kaffe och jag hällde ut halva mitt glas, det som var så gott... Sen spelade vi en massa gitarr, eller.. jag spelade och resten sjöng. Haha det var muy fun faktiskt.

Vi sydde inte ett skit, vi pluggade inte ett piss.. precis som det ska vara alltså. På en måndag.

Vid sju åkte jag och Katarina hem till hennes tomma hus, vi handlade lite i Tumba först.. BARA nödvändiga saker. Sen åt vi, skrattade, pluggade, skrattade, pratade allvar, pratade i telefon, skrattade, tittade på tv, skrattade och sen... ja, sen sov vi.

Nu sitter jag i biblioteket i skolan och biblotikarien ska fota till hemsidan, känns som att hon står och riktar kameran mot mig men det gör inget, hon sa att man inte skulle kunna se vilka alla är.

Mina fingrar är iskalla och jag har en hel del att plugga, men som jag förmodligen inte kommer plugga. Öh!
Kommentarer
koolakattis:

Du pratade i telefon, jag är en levande människa!

2007-10-09 @ 16:57:16

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0