Nu följer ett väldigt utelämnande inlägg

.. som jag hoppas att Anonym låter mig ha kvar (men det gjorde hon inte), så att vi kan titta tillbaka och skratta som vi brukar.

Det är alltså sms från Anonym. Så underbara att jag har sparat dom.

1. "Jag onanerar ju!"
Från: Anonym
23:14 20-Aug-07

2. "Jag är liksom på Norpoolen! Och alltså. Jag är så jävla taggad inför pullningen! Woho!"
Från: Anonym
18:47 29-Aug-07

3. "Tyst! Jag är inte klar! Hemma hos Kille nr 1 är det allt annat än fest. Rosblad i badkaret som är fyllt med vatten. Kille nr 1 och Kille nr 2 tar dig dit in. Du sätter dig naken i badet och killarna har gått. In kommer Kille nr 3 :S och börjar klä av sig och hoppar i. Hur FAN känner Kille nr 1 och Kille nr 2 varandra och hur FAN kännder dom till Kille nr 3?"
Från: Anonym
23:06 27-Sep-07

4. "BILD, Det ser ut som jag när jag rider"
Från: Anonym
23:52 5-Okt-07

5. "Jag vill knulla lite grann"
Från: Anonym
22:01 15-Okt-07
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0