Sweet and tender hooligan

Smiths är äckligt bra!

Det blev alltså inget prov i Tyska idag, rätt skönt. Men det hade samtidigt varit väldigt skönt att ha det gjort. Nu blir det väl måndag.

Istället åkte jag hem, som tur är kommer mamma i backen och plockar upp henne. Direkt innanför dörren frågar jag om vi inte ska åka ut och köra lite. Efter hyffsat mycket om och men gick hon med på det.
Vart skulle vi köra nu då? "Du får se" sa mamma, kul.
Mot Salem styrde jag bilen, runtruntrunt tills vi kom ut vid Maxi. Det var överkul. Dessutom lyssnade vi på Stone Roses. Eller, ja... jag lyssnade och mamma mest led tror jag. Hon förstår inte riktigt hur bra musik kan vara. Men hon är bra ändå.

Väl hemma, tar en paus här.. det blir förhoppningsvis bullbak här, det är ju trots allt kanelbullens dag idag och än så länge har jag INTE FÅTT NÅGON BULLE AV NÅGON, förutom i skolan.. efter maten. Men den var inte speciellt god.

Sen måste jag plugga historia som fan, alltså verkligen som fan.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0