This sick day, and love will tear us apart

Jo, sjuk idag också. Det är så uschligt att man vill penetrera en gås eller nåt.
Idag var jag dessutom tvungen att ta mig till skolan, en lapp angående individuella val skulle in. Just idag.
Okej, det hade säkerligen inte gjort något om jag hade lämnat in den imorgon men.. optimist som jag är (för att tänja på sanningen) så tänkte jag självklart att det skulle gå fint och att jag kanske skulle må mycket bättre med lite frisk luft. Plus att jag kunde snacka lite skit med Katarina också. Men icke, andfådd och jävlig var jag äntligen hemma och kunde konstatera att ingenting blivit bättre. Bläbläblä.

Nu sitter jag och lyssnar på Kent, live på storängsbotten för ett par år sedan. Jag har lite svårt att få ihop det. Vissa låtar ligger på fel platser. Vilka bekymmer.
Kommentarer
koolakattis:

Du gör fortfarande ingen nytta hemma gumman! Walk with me.

2007-10-24 @ 19:48:57

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0