Tors dag

Igår simmade jag och Katarina. Haha det var kul. Om man bortser från mannen som hela tiden stoppade upp vår simmning, och som fick oss att göra vågade omkörningar. Dessutom var det några otrevliga damer från vårt grannland Finland i bastun. Annars var det kul, jättekul.

Idag är det en ny dag och dags att göra någon nytta. Nyss avslutad Naturkunskapslektion, nästa är Svenska.
Vi har prov i Nk om någon vecka och jag kan verkligen inte ett skit. Kemi.. alltså det finns ju flera anledningar till varför jag valde att gå Samhällsprogrammet. Jaja, jag kanske klarar det.

Det enda roliga på den senast avslutade lektionen var när Katarina kläckte ur sig det här om en bild i läroboken:
"Fan vad högt hans analöppning sitter då..."
Kommentarer
koolakattis:

Undrar vad det är du får folk att tro om mig egentligen...

2007-10-11 @ 15:59:07

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0