Tuesday, sick tuesday

Well, kan inte komma ihåg när jag senast skrev här. Vill jag verkligen veta kan jag ju bara kolla datumet på senaste inlägget men jag låter bli att göra en så stor grej av det.

Istället sitter jag hemma och är sjuk. Japp, kul.. nej. Jag har jätteont i halsen och febern blygar inte. Jag hade ju lite känningar igår men jag trodde faktiskt, på allvar, att det inte skulle bryta ut i något. Detta innebär att den senaste veckan har varit lite weird hos mig. Det har hänt väldigt konstiga saker titt som tätt. Bra och dåliga.

Jahopp, det som är värst med att sitta hemma är att man blir påmind om hur bra det egentligen är att gå i skolan. Minus allt jävla jobb och all energi man måste lägga ner på fritiden. Men på det stora hela, jag skulle aldrig orka gå omkring här hemma och bara gå omkring. Liksom. Mhm.
Kommentarer
koolakattis:

Och du gör mer nytta i skolan, roar mig... m.m.

2007-10-23 @ 18:23:04

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0