Bikt

Igår, efter matchen.. åt jag två cheeseburgare. Förlåt Kattha. Men det finns en förklaring.

När jag kom hem från skolan var det bara plugga plugga plugga inför provet idag. Så glömde jag helt bort att jag var tvungen att ta mig till Tullinge själv. Skulle vara där 19:30. Den senaste bussen jag var tvungen att ta för att hinna gick 18:12 från vårsta. När klockan var ca 17:30 kom jag på att jag kanske skulle ta och göra iordning grejerna osv. JUSTE! Mat!! Jävla skit. Jag tar med mig pengar och köper något på Pressbyrån tänkte jag, självklart glömde jag femtiolappen i lådan i hallen. Som tur var hade Sandra, målvakten i laget som också åkte buss, med sig en banan, EN! Den fick jag. Det var snällt. Men kom igen, en banan och jag skulle lira match i 3x20 minuter. Japp, på vägen hem frågade jag morsan om hon hade pengar löst på sig. Ja, hon hade en tjugolapp i fickan. Det blev två. Jag ångrar det inte, jag höll på att dö. Trodde jag skulle spy på planen av hunger. Men istället gjorde jag mål, bra att jag fick in det där!

Är jag fortfarande kul?
Kommentarer
Katarina:

Jag är fan besviken på dig!

2007-09-27 @ 18:11:27

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0