Blur - On your own

Segt. Måndag. Usch, aldrig kul. Men denna måndag var väldigt mild. Har inte gjort speciellt mycket nytta i skolan idag. Förutom att vi sprang 2,4 km på idrotten, det var det lilla för dagen liksom.

CSN-kortet hade anlänt där hemma. Så det har jag aktiverat och myst med lite. Mysigt. Nu ska jag snart logga in på kentforumet tänkte jag. Jag har ju varit bannad därifrån i drygt en vecka. Har kollat runt lite. Det är ju helt dött. Jag behövs alltså. Helt galet. I alla fall.

Idag när vi hade sprungit på idn kom jag och Katarina fram till att vi kanske borde bli lite mer aktiva. Ha ha liksom.
Grejen är den att jag fan är rätt aktiv. Jag menar jag lirar ju boll varje vecka minst två ggr. Men vi tänkte mer att vi skulle, eller okej. Jag tar hela skiten. Vi har nämligen planerat alltihop.

Onsdagar är dagarna då VI ska vara AKTIVA. Såhär ska det gå till:
Då och då slutar jag en timma efter Katarina och om så är fallet åker hon hem till sin mamma i Tumba och vi möts sedan för att köpa något nyttigt att middaga på.
Därefter tar vi oss till Storvretsbadet och simmar ett tag. Sedan är vi klara. Då har vi varit nyttiga och aktiva en rejäl stund. Fett bra. FETT!
Kommentarer
Katarina:

Det är fett det inte kommer att vara :D

2007-09-24 @ 15:53:03

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0