Fuck

Sitter här, vid datorn alltså. Kul. Jag hade inte gjort min jävla naturkunskapslabbraport innan träningen idag. Kunde jag ha gjort den? Ja självklart, men jag orkade verkligen inte. Jag hade fullt upp med mitt jävla invigningstal som för den delen blev totalt misslyckat. Men jag får försöka styra upp det imorgonbitti på plats. Fan vi ska ju gå ut i skogen och prata tillochmed. Helt otroligt. Flummigt. I alla fall. Nu har jag skrivit klart raporten och den blev inte med än ett a4. Det är så kul, dumt vad vet jag, men jag bryr mig verkligen inte ett piss om hur den blev. Jag verkligen avskyr Naturkunskap och allra mest Kemi och allt som hör till. Jag har inte valt att läsa den här jävla kursen.

Varför ska jag, som läser Samsam vara tvungen att läsa naturk. a+b medan dom som läser naturnatur bara läser samhällsk. a?! Jag hatar det här jävla skitsystemet. Bajskorvar är dom allihopa. Typ. Inte alla kanske.

Men grejen är ju den att träningen slutade 22:00. Jag var hemma kvart över. Var tvungen att kolla in skolfotona som för den delen ser helt hemska ut. Sen ringde Andreas, ett kort samtal. Sen var det dags att sätta igång. Jag har fan inte ens duschat. Så jävla äckligt jag vet. Men som tur var tränade jag inte speciellt hårt idag. Dels för att jag fan redan hade gått dryga milen idag och sen för att jag har så jävla ont i kroppen av någon anledning. Jag dör. Jag dör på mig själv, har jag skrivit något vettigt förutom en jävla massa gnäll? Tror knappast det. Imorgon är det i alla fall fredag och det ska bli så enormt jävla skönt att vara ledig i två dagar.

Jag ska förmodligen inte göra ett piss i helgen. Imorgon kanske jag ska in till stan med några och köpa garn men det är inget som är säkert eller bestämt. På lördag har mamma verkligen bett mig att vara hemma och vara barnvakt. Inte mig något emot. Jag känner inte för att göra något krävande. Bara med vissa personer. Känner mig lite folkskygg. Vill mest sova i helgen känner jag. Skönt att det dessutom inte är någon match. Den är flyttat till på onsdag. Juste, då måste jag spela in Grey's Anatomy.

Jag behöver ha rött nu. Nu alltså. Annars vet jag inte.

Nej nu ska jag stå i duschen ett tag sen ska jag fan ta och sova någon timme. Puss eller något annat sött.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0