Hej hallå dagboken.. typ

Idag började dagen med att jag sov lite för länge. Men det visade sig vara en bra sak. Jag fick nämligen köra från husets parkering till skolans parkering! Woho. Det var jätthekul.

Väl i skolan var det mentorstid i 20 minuter. Efter det blev det uppsökande av dator MED internet.
Därefter njöt vi av en utsökt lunch. Eller så stoppade vi i oss mat för att vi var hungriga och den var egentligen skitäcklig.

Naturkunskap läste vi som nästa lektion på schemat, mindre upphetsande. Men det gick fort och sedan blev det historia. Jag börjar ärligt talat oroa mig inför provet. Jag känner inte att jag kan eller vill kunna något. Eller jo alltså, jag vill ju kunna men jag orkar inte ta i. Usch.

Retorik nästa. På fredag om en vecka ska vi hålla ett Eldtal. Jag har nästan kommit på en grupp människor jag ska tala till. Kul, kanske.. förhoppningsvis.
Kommentarer
Katarina:

Du kunde ju iaf äta din mat.
Alltså jag säger då det. Jag är helglad över att jag inte valde retorik. Min röst hade varit helgone by now.

2007-09-25 @ 23:23:29

URL: http://koolakattis.blogg.se
Stina:

jag orkar inte heller med historian... jag ska ha prov på fredag och kan inte ett skit :/ men men

2007-09-26 @ 17:30:49

URL: http://stina90.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0