Helg

Dagen började tidigt. Redan halv tio. Usch vad trött jag var/är. Då var det dags att göra i ordning rummet inför inflyttning av grejer.
Jag målade lite på en vägg och sen hjälpte mor&far mig med att flytta garderoben till sin nuvarande plats.
Sedan for dom iväg med Annika för att införskaffa diverse nödvändiga saker.

Då! Då mina vänner, var det dags för mig att ta över stället. Upp med 2 hyllor på rummet. Montera och svära över att det inte fungerar. Men det fungerade till slut. Tacka fan för det, eller Ingvar Kamprad.

Sen var hyllorna på plats. Dags att ta in sängen. Helt själv, baxade jag in en enorm säng. Om den ändå vore större..
Sen fixade jag med mina nya lampor som jag är kär i. Det var kul.
Nu är rummet fint och bra. Jag är oerhört nöjd. Som man säger på någon töntig reklam, "Datorn har blivit personlig igen". Jag säger: Mitt rum har blivit personligt igen.
Kommentarer
koolakattis:

En enorm säng?

2007-09-30 @ 20:41:46

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0