It's ok, it's alright

Musikgalen torsdag har detta varit. Kände i skolan hur jävla mycket jag ville komma hem och lyssna på Stone Roses. Det gjorde jag också, plus en massa Joy Division. Verkligen fynd!

Helgen då:

Imorgon är det fredag och jag börjar 08:10 och slutar 11:00. Jag klagar inte, lovar.
Då åker jag hem till mig, tar det piano en stund. Sen ska jag flytta på bilen så att den kan bli iordningställd. Den ska nämligen säljas. Eftersom mamma inte är hemma får jag fixa själva flytten av bilen, grymt.
Jag tror inte att det blir så värst mycket gjort på fredagen. Jag blir nog mest hemma och njuter av den skolfria miljön.

På lördagen är det match. Mot Nynäshamn tror jag. Taggelitagg.
Sen bär det av till Andreas för att sova.

På söndagen, ja det är ju en återhämtningsdag, vi får väl se hur mycket jag behöver återhämta mig.
Bara slapp hela dagen. Förhoppningsvis få en god frukost hos A.

En textrad som visar exakt hur jag känner fast tvärtom..
"I'm older than I wish to be, this town holds no more for me."
Kommentarer
Katarina:

ALLTSÅ! JAG DÅ?

2007-09-13 @ 21:19:32

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0