Lörviga lördag

Jaha, så var det helg igen. Mys.

Igår var jag hemma hos Katarina som äntligen är frisk, eller så frisk hon kan bli i alla fall. Moha. Det var mysigt. Vi lyssnade på musik, överröstade musik, bakade kladdkaka och skrattade lite.. mycket. Okej vi skrattade som fan, som vanligt.

Jag drog hem därifrån ganska tidigt. Mamma hämtade vilket var underbart skönt så att jag slapp sitta på en vidrig buss i tre minuter. Väl hemma åt jag frukost och kollade på Trolltider med Frojd.

Efter en liten stund tycker mamma och pappa att vi borde åka till Ikea hela familjen. Som tur är ringer Fridas kompis Wilma efter någon minut och frågar om Frida kan komma dit. En mindre woho. Nej dumma.

I alla fall så kom jag, mamma, pappa och Annika iväg till Ikea där vi bestämde oss för en soffa, en fotölj, ett soffbord, ett avlastningsbord, två hyllor till mig, en ram till mig, en ram till Annika, två gröna muggar, och en mjölkskummare.

Just nu är jag så antifotboll att det knappt går att bli mer anti. AH! Jag som var värsta fotbollsnörden för ett tag sedan. Jaja.
Kommentarer
Katarina:

Herregud, friskare än förkyld kan jag ju bli! Åh på dig!
Det tar sex minuter med bussen numera, ökat från fyra.
Ni kan få mjölkskummaren av mig. Är inte jag en sån?
Antifotboll? men neeee

2007-09-08 @ 21:49:24

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0