Nytt

Klockan har inte ens slagit ett och jag har redan hunnit klippa mig idag. Jag är faktiskt nöjd. I alla fall än så länge. Skönt med lite förnyelse liksom. Ja om en liten stund kommer mamma hem från jovvet och då ska jag äntligen få köra lite med den nya bilen. Skulle kört igår till kusinen och hennes familj men jag mådde inte riktigt bra så vi sköt upp skiten liksom.

Ikväll ska jag ju vara barnvakt då, åt min nioåriga söta lillasyster. Den andra fjortonåriga saken har svikit och åkt iväg till en kompis för att sova där. Kulkulkul. Ska väl äta en massa godis och se på glada program för att sedan sova i bra tid. Jag är helt slut.

Jaja. Jag har mys med Smithslyssnande. Ohyes.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0