Sitter här..

..med gitarren mellan armbågen och låret. Plektrum i munnen. Härlig känsla.

Idag har det varit en innehållsrik dag. Jag har fått ett nytt golv i rummet. Tackar mor och moster för det. Så hemskt mycket. Jag har hjälpt Frida med att på nytt installera The Sims. Alla möjliga olika spel.
Sen körde jag och mamma till IKEA, jag körde alltså. Med Stone Roses som musik. Härliga känsla igen.
Till middag har jag precis ätit en utsökt ost&skinkpaj. Med en übergod sallad, innan detta fick vi avokado med skagenröra, long time ago. På IKEA köpte vi;

1 röd hylla
1 svart hylla
1 röd lampa
1 rött bord
1 golvlampa

det var bara till mig och mitt rum alltså. Sedan blev det lite andra prylar, lite lampor hit och lite muggar dit.
Skönt att det bara var jag och mamma, blir inte så många som vill titta på olika saker hela tiden då. Is najs.

Jag känner att det har varit lite många hemmahelger på senaste tiden. Det händer liksom ingenting.
Händhändhändhänd något!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0